Glass Skin Look je pojem, který představuje make-up vytvořený na základě světlých odstínů, růžových kontur, lesku na lícních kostech, a s důrazem na výrazné oči a dlouhé řasy. A to je to, oč tu běží. Protože letošní jarní beauty trendy velí jasně: Očarujte svět svou křehkou dokonalostí ve stylu panenky.
Možná to bude barvou roku, kterou každoročně vyhlašuje společnost Pantone Color Institute, a kterou je letos Peach Fuzz. Možná to bude i celosvětovým trendem, kdy se do módy opět vrátila absolutní dokonalost. Jedno je ale jisté. Na tomto trendu se výjimečně shodli všichni a ve stejnou chvíli ovládl přehlídková mola, červený koberec i sociální sítě. Za vrchol tohoto hitu se přitom považuje monochromatický vzhled vytvořený jedním odstínem (a často i jedním produktem). Kouzlo Glass Skin líčení jste mohli vidět například na Oscarech, a dalších velmi sledovaných událostech. Hailee Steinfeld, Eva Longoria, America Ferrera nebo Greta Gerwin se staly chodícími důkazy toho, že vzhled panenky na hraní je opět tady. A v plné parádě.
Jaké jsou největší výhody Glass Skin Looku
Nehledejte v tom žádný zázrak, jen důkaz toho, že teorie barev skutečně funguje. Glass Skin Look, je postavený na broskvové barvě. A ta, stejně jako právě Peach Fuzz odstín, v sobě obsahuje téměř všechny podtóny. Proto tak dobře ladí s každou pletí, ať už jde o bledou s modrými podtóny, olivovou, nebo tmavou čokoládovou s karamelovými podtóny. Zároveň úžasně rozjasňuje. A co víc, používají jí make-up artisti na tmavé kruhy pod očima, které mají namodralý nebo šedý nádech. Další nezanedbatelnou výhodou tohoto trendu je možnost využití produktů jako BB a CC krémy nebo skin tint, a to pro všechny ženy, které neholdují každodennímu používání klasického make-upu. Při „tvorbě” tohoto looku vám totiž stačí výše zmiňovaný tónovací krém a stíny, popřípadě tekutá tvářenka, kterou můžete nanést, jak na oblast lícních kostí, tak ji využít i jako oční stíny. Jednoduché, leč velmi efektivní.
Mohlo by vás zajímat
Trenýrkárna.cz je často skloňovaným pojmem, a to nejen pro její popularitu mezi zákazníky, ale také projekty, které na sebe nabaluje. V roce 2019 odkoupila Styx, a letos přibrala také značku Pietro Filipi. O jejím vývoji, plánech s ostatními projekty, ale i čínských fast fashion gigantech jsme si povídali přímo s jejím spoluzakladatelem a majitelem - Ruslanem Skopalem.
Přišel nový rok a s ním i čas na změnu. Stejně jako světové ekonomiky, technologické korporace, nebo módní průmysl, i my jsme se tedy rozhodli rozšířit naše portfolio. A jelikož neseme jméno jednoho z nejznámějších nápojů světa, chceme se právě na tento segment zaměřit a sdílet s vámi mapu těch nejlepších českých kaváren.
Crop bundičky, vysoké kalhoty, a především barevné ladění. Tak by se nechal shrnout styl, který je letos očekáván na všech svazích, od Špindlu až po Aspen. Ať už tedy plánujete lyžovat, užívat si v barech, toulat se přírodou nebo se naložit do horkých pramenů, bude potřeba se na to pořádně oháknout. A my přesně víme, kam pro ty tip top kousky.
Mnozí z vás si už jistě všimli, že metra na lince C zastávkou Pankrác pouze projíždějí, a bude se tak dít až do začátku roku 2026. A proč? Důvod je jednoduchý - výstavba a propojení koridoru s novou linkou D, která povede mezi Náměstím Míru a Depem Písnice. Na co se můžeme na této nové lince těšit?
Odstartoval rok 2025 a pro řadu z nás to znamená šanci, jak začít znovu nebo alespoň zlepšit to, na čem pracujeme. Nový rok totiž není jen kalendářním zlomem, ale i pomyslným mezníkem, který v naší mysli vytváří nové příležitosti a touhu po změně. Jak si ale nastavit reálné a motivující cíle a neztratit směr ani v momentě selhání?