Značka
Puma Speedcat OG aneb další legendární tenisky se hlásí o slovo
Puma sáhla po modelu, který už kdysi zářil jasněji než slunce a dokázala mu dodat ještě silnější lesk. Vítejte zpět, kočičky!
„Chce to více propagace vín z Česka,” říká Miroslav Volařík
Přinášíme vám rozhovor s Miroslavem Volaříkem o zkušenostech ze zahraničí, digitalizaci a oblíbených vínech Čechů.
„Letos otevřeme další dvě pobočky,” říká spoluzakladatel Zrno zrnko
S Ondřejem Kuchařem o poctivé pekařině, lokálních dodavatelích, specifických procesech pečení i otevření nových poboček.
„Značky komunikují emoce a my na ně brnkáme,” říká CEO Foxdeli
S Tomášem Rajchlem jsme mluvili o hlavní myšlence agentury Foxdeli, jejich revoluční komunikaci, ale i budoucnosti a expanzi.
„Budeme víc než místo, kam přijít na vlasy,” říká Kristýna Kalčíková
O poskytování služeb i byznysu v odvětví kadeřnictví jsme se bavili s majitelkou vlasového studia, Kristýnou Kalčíkovou.
„Člověk by měl do oboru něco přinést,” říká František Jungvirt
O cestě designera a sklářského výtvarníka i o odvaze vdechnout průzračné hmotě duši jsme si povídali s Františkem Jungvirtem.
„Eco segment nám meziročně roste o 100 %,” říká Martin Kůs z Vuchu
Zakladatelé značky Vuch začínali od nuly a založení společnosti bylo sázkou do loterie. Tento los ale evidentně vyhrál.
Čokoláda je nový luxusní artikl: Ceny se zvyšují, tabulky zmenšují
Hořká realita cen kakaových bobů se začala propisovat do čokolády již na konci loňského roku. A letos v růstu pokračuje.
„Kvalita je pro zákazníky zásadní,” říkají Tomáš Kadlec a Vilém Ráček
Pekárny William Thomas Artisan Bakery si zamilovali nejprve v Brně a od roku 2022 si jejich pečivo můžeme dopřát i v Praze.
„Trend zdravého životního stylu stále roste,” říká Tomáš Krumpholz
O počátcích značky BOHEMSCA, o expanzi i o zdravém životním stylu jsme mluvili s jejím zakladatelem Tomášem Krumpholzem.
„Češi stále častěji volí vyšší komfort,” říká Jan Foret, z Invie
Blíží se hlavní turistická sezóna. Proto jsme zpovídali Jana Foreta, CEO Invie, která si již řadu drží svou klíčovou pozici.
„Z německé kvality budou těžit i Češi,” říká zakladatel Grizly Dominik Píchal
Oříšky jsou v Česku velmi oblíbené. A možná i díky tomu si do našich kuchyní našla cestu značka Grizly, která je prodává.
Dubajská čokoláda: jak se stala hitem, a kde ji v Česku koupit
Dubajská čokoláda se stala obrovským hitem, a to díky hedvábné chuti, ale také TikToku, který tato cukrovinka vzala útokem.
Jak se letos stylově obléct na svah
Crop bundičky a vysoké kalhoty. Tak by se nechal shrnout styl, který je letos očekáván na svazích, od Špindlu až po Aspen.
„Bez dobrého produktu se podniká obtížně,” říká Ruslan Skopal
O vývoji značky Trenýrkárna.cz, plánech s ostatními projekty i fast fashion gigantech jsme si povídali s Ruslanem Skopalem.
O perlách a šampaňském aneb příběh značky Moët & Chandon
Dnes si připijeme na krále mezi šampaňskými Moët Chandon. Tedy konkrétně život jeho zakladatele a šlechtice Clauda Moëta.
Flitrované kraťasy, ve kterých oslavit fancy Silvestr
Silvestr bývá magický. A tak si žádá i speciální výbavu. Ale co bude letos trefou do černého? Nejspíše trefa do třpytivého.
Black Friday je tady! Za co se skutečně (ne)vyplatí utrácet?
Akce Black Friday je příslibem pro všechny, kteří chtějí nakupovat v akci. Je ale potřeba mít také pevné nervy a stanovisko.
Jak sneakersy Samba zachránily značku Adidas
Samba je model tenisek značky Adidas, které byly v roce 2022 znovu uvedeny na trh. A od té doby se pyšní neskutečnou oblibou.
Háčkování a madeira jako největší letní trendy posledních let
Háčkované materiály a madeira hrají pré ve světě módy už druhou sezonu a začíná se zdát, že si v šatnících usadily navždy.
- 1
- 2
- Následující