Růst
„Chce to více propagace vín z Česka,” říká Miroslav Volařík
Přinášíme vám rozhovor s Miroslavem Volaříkem o zkušenostech ze zahraničí, digitalizaci a oblíbených vínech Čechů.
Sebeláska: Stigma minulého století i nově objevený benefit
Ta hluboká úroveň lásky vůči sobě, dnes znamená žít autenticky, být takový jací jsme a nelhat v tom sobě ani ostatním lidem.
Expo 2025 a úspěch českého pavilonu: Sklo a spousta snů
Český pavilon na Expo 2025 sliboval víc než jen vizuální zážitky. Deklaroval manifestovat českého ducha. A svůj slib splnil.
„Nábor i personalistika se s AI zcela mění,” říká CEO StartupJobs
Pracovní trh se mění rychleji než dříve a s ním by se měl vyvíjet i způsob, jakým uvažujeme nad kariérou.
Školská revoluce v podobě vzdělávání s podporou AI
Pomalu směřujeme k dynamičtějšímu a personalizovanému přístupu výuky. Hnací silou této změny je přitom umělá inteligence.
„Značky komunikují emoce a my na ně brnkáme,” říká CEO Foxdeli
S Tomášem Rajchlem jsme mluvili o hlavní myšlence agentury Foxdeli, jejich revoluční komunikaci, ale i budoucnosti a expanzi.
„Budeme víc než místo, kam přijít na vlasy,” říká Kristýna Kalčíková
O poskytování služeb i byznysu v odvětví kadeřnictví jsme se bavili s majitelkou vlasového studia, Kristýnou Kalčíkovou.
Nejvlivnější osobnosti Linkedinu a proč byste na něm měli být také
Časy, kdy k prezentaci práce postačilo CV, jsou ty tam. Pokud se chcete dobře uvést dnes, budete potřebovat aktivní Linkedin.
„Eco segment nám meziročně roste o 100 %,” říká Martin Kůs z Vuchu
Zakladatelé značky Vuch začínali od nuly a založení společnosti bylo sázkou do loterie. Tento los ale evidentně vyhrál.
„Kvalita je pro zákazníky zásadní,” říkají Tomáš Kadlec a Vilém Ráček
Pekárny William Thomas Artisan Bakery si zamilovali nejprve v Brně a od roku 2022 si jejich pečivo můžeme dopřát i v Praze.
„Komunikuji otevřeně a ukazuji i všední dny,” říká Míša Hodaňová
Fitness trenérku a autorku e-booků Michaelu Hodaňovu jsme zpovídali na témata cvičení, stravování a zdravého životního stylu.
„Z německé kvality budou těžit i Češi,” říká zakladatel Grizly Dominik Píchal
Oříšky jsou v Česku velmi oblíbené. A možná i díky tomu si do našich kuchyní našla cestu značka Grizly, která je prodává.
„Bez dobrého produktu se podniká obtížně,” říká Ruslan Skopal
O vývoji značky Trenýrkárna.cz, plánech s ostatními projekty i fast fashion gigantech jsme si povídali s Ruslanem Skopalem.
„Ve třetím dílu knihy jsem víc sama sebou,” říká autorka knih o létání Marika Mikušová
S Marikou Mikušovou jsme si povídali o vydání třetího dílu její knihy, pikantnostech ze zákulisí nebo práci letušky s HSP.
„Jsem rád, že mohu inspirovat a předávat to, co jsem se naučil,” říká Jan Albrecht
Jana Albrechta jsme zpovídali na téma kuchařské soutěže MasterChef, plánů do budoucna i jeho role kouče rozvojových technik.
„Všichni se chceme oblékat krásně, ale důležitější je dbát o vnitřní schránku,” říká Bé Hà Nguyen
S influencerkou Bé Hà Nguyenovou jsme si povídali o její práci, založení šperkařské značky VÀNG i plánech do budoucna.
Selhání je přirozenou součástí našich životů. Jak se s ním ale vyrovnat?
Selhání je součástí lidského života a dříve či později postihne každého z nás. Ale může být také klíčovým pro osobní růst.
„Člověk může zpomalit, ubrat, ale hlavně nesmí nikdy přestat,” říká fitness trenér Jakub Enžl
Na téma zdravého životního stylu jsme zpovídali sportovce a fitness trenéra Jakuba Enžla, který se mu věnuje již 12 let.
„Jsem takový neposeda a Instagram je skvělé místo, kde mohu své koníčky přeměnit na content,” říká influencerka Dominika Šťovíčková
Zdá se, že Dominika Šťovíčková je ženou mnoha tváří, plánů, a také překvapení. Chcete menší spoiler? Chystá knihu o vaření.
Zvyšte svou mentální odolnost! Usnadní vám to život a přinese zcela nový úhel pohledu
Mentální odolnost vás sice dnes prakticky nenaučíme, ale teoreticky vás seznámíme s postupem, jak ji trénovat a prohlubovat.
- 1
- 2
- Následující